Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

1.1. Müügitingimused kehtivad Orgaaniline elu OÜ klientide (edaspidi Klient) ja Orgaaniline elu OÜ, registrikood 12869878, aadress Laki tn 11/2, Mustamäe linnaosa, 12915 Tallinn, Harju maakond (edaspidi AIMX®) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad AIMX® toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. AIMX® jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse aimx.ee veebilehel.

2. Hinnad

2.1. Kõik hinnad AIMX® veebilehel sisaldavad käibemaksu 22%.

2.2 Kuvatud soodusprotsendid on ümardatud täisarvuni.

3. Toodete valimine

  1. Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted, valige soovitud suurus ning kogus ja lisage need ostukorvi vajutades nupule “LISA KORVI”.
    Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

  2. Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, vajutage kauba järel oleval koguse juures olevat „+“ või „-„ märki.

  3. Toote eemaldamiseks ostukorvist vähendage toote kogus nullini või vajutage ostukorvis oleva toote pildi üleval vaskus nurgas olevale x-ikoonile. Seejärel toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.
  4. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist.

4. Tellimuse vormistamine

  1. Vajuta ostukorvi ikoonile, Avanenud ostukorvi paneelil vajuta nuppu “KASSASSE”. Avaneb Kassa leht.
  2. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult Teil.
  3. Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.
    OLULINE:
    3.1.
    Pakiautomaadi teenust kasutades on kõige olulisem sisestada MOBIILTELEFONI number mida igapäevaselt kasutate.
    3.2. Numbri ette tuleb sisestada vastava riigi suunakood.
  4. Valige makseviis: Tasuda on võimalik läbi pangalinkide. Orgaaniline elu OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance-ile.
    PS: Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel “refresh” nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.
  5. Ostu sooritamiseks peate nõustuma meie e-poe Kasutus- ja privaatsustingimustega  tehes linnukese vastava kasti ette.
    Vajutades nupule “ESITA TELLIMUS” suunatakse Teid maksma.

4. Müügilepingu jõustumine

4.1. Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „ESITA TELLIMUS“.

4.2. Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Orgaaniline elu OÜ arveldusarvele.

4.3. Kliendil on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Kliendini jõudnud, teatada AIMX®-I lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud Kliendi isiklikke vajadusi arvestades eritellimusena. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Kliendil. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.

5. Kohaletoimetamine

5.1. Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib AIMX® tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks AIMX® logistikapartneri(te)le.

5.2. Riigid kuhu tarnime: Eesti

5.3. Transpordiviisid: Kuvatakse koos hindadega kassas.

5.4. Tarneaeg: Tellimused saadetakse meie Eestis asuvast laost 1-3 tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist.
Tööpäevad on määratletud esmaspäevast reedeni ja need ei hõlma riiklikke või riiklikke pühi.

Pange tähele, et need ajaraamid kehtivad tavaliste (mittepandeemia) olukordade korral. Pandeemia tõttu võib olenevalt teie asukoha eeskirjadest esineda mõningaid viivitusi lisaks tavapärastele tarneaegadele. Enne meie klienditeeninduse meeskonnaga ühenduse võtmist palume teil tavapärasele tarneajale lisada kuni 10 päeva

5.3. Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.

5.4. AIMX® ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida AIMX® ei saanud mõjutada või ette näha.

5.5. JÄLGIMINE: Kui teie tellimus on lähetatud, saate e-kirja koos jälgimisnumbrIga paki jälgimiseks. Pange tähele, et jälgimise teabe kuvamise alustamiseks võib kuluda 1–3 tööpäeva. Kui pakk meilt peale võetakse, liigub see logistikakeskusesse, kus see skannitakse ja hakkab jälgimise olekut värskendama ning pole ebatavaline, et saadetis läheb transpordi ajal ilma uuenduseta üle 24 tunni.

Kas teil on tarnega probleeme?

Kui teil on tellimuse kohaletoimetamise ja kohaletoimetamise kohta küsimusi, võtke meiega julgelt ühendust ja aitame teid hea meelega.

6. Taganemisõigus

6.1. AIMX® veebilehelt ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane taganemisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle e-kauplusesse tagastada.

6.2. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus või kontakteeruda AIMX® klienditeenindusega saates e-kirja aadressile info@aimx.ee. Pärast taganemisavalduse kättesaamist saadab AIMX® Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.

6.3. Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.

6.4. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.

6.5. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:

  • toodet ei saa oma olemuselt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada (nt meik, kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted, toidulisandid ja toidukaubad, joogid, tekid, padjad jms) või toode on olnud kasutusel või avatud või mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida;
  • toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  • toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
  • tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
  • tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
  • seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.

6.6. Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

6.7. Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. AIMX® võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.8. AIMX® jätab endale õiguse tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud eksimuse või tehnilise rikke tõttu vale hind.

7. Vastutus

AIMX® ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8. Vääramatu jõud

AIMX® ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida AIMX® ei saanud mõjutada või ette näha.

9. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

AIMX® lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

10. Kliendi isikuandmete töötlemine

Kliendi isikuandmete töötlemine on kirjas meie Privaatsuspoliitikas.

12. Vaidluste lahendamise kord

Kui Kliendil on AIMX®-i osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@aimx.ee või helistada telefonil: +372 581 444 23. Kui Klient ja AIMX® ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja AIMX®-i vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.